2014. október 13., hétfő

Card: Herbavita Blue Winter Globus = Lap: A kék téli glóbusz




              Herbavita Blue Globus = A kék glóbusz  

                  Teabag: Herbavita téli varázs feketeribizlis /Hungarian - blackcurrant/














Hajtogatásleírás:



Egy másik színű tasakból volt több, ezért abból mutatom be a hajtogatást.
1. A tasakot hosszában megfelezem. A 4 csúcsot hegyhajtással hátrahajtom. Az alsó csúcsot kinyitom, mert az csak segédvonal lesz, az jelölő hajtás.
Trükk: Megfordítom a papírt és a hátoldalon hajtogatom, nekem könnyebb úgy illeszteni.

2. Megfordítom a tasakot, felül a hátoldalon kialakítom a hegyesszögű háromszöget, nekem pontosan összeért a 2 hajtásvonal. Az alsó részen a korábbi hajtásvonalhoz illesztem az egyenes vágott szélt.

3. Csak egy lépés maradt, a betűs részt lehajtom és így alakul ki középen az üres rész.

Ragasztás: 
Minden elem egyik oldalát kinyitom, én a jobb oldalit szoktam és a hátoldalon maradt papírt ragasztó rúddal bekenem, egymáshoz illesztem.



























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése