2014. december 23., kedd

Jumbo Forest Flower + Cross = Erdei virág + kereszt








Jumbo Forest Flower + Cross = Erdei virág + kereszt



Teabag: Jumbo Bosvruchten 

A "Marcipános kereszt" négyzetből készült.
A  "Marcipános torta", a teatasak 2 alsó darabjából hajtottam, (nem vágtam el) egy lépcsőhajtással elrejtettem a feliratot.
Ez a karácsonyi torta a "papír konyhámban" készült meglepetés, van valódi torta is!! Nekem ez egy mesebeli sütemény: fehér csokoládéval vagy fehér marcipánnal  bevont torta, amelyet erdei gyümölcsökkel díszítettem.

Vendégeimet ezzel a modellel díszített képeslapon invitálhatom meg, akik biztos örömmel veszik a meghívást... Megindul a nyálelválasztás, ha tortára gondolunk...

Kellemes, békés, nyugodt, szeretetteljes Karácsonyt kívánok minden kedves Látogatómnak!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése