2015. december 31., csütörtök

Olacy Groene T-Mosaic = Teamozaik



                          Cheers! 2016 = Egészségedre! 2016

Olacy Groene Citroen Negative Star = Negatív Csillag


Harmadik újévi jókívánságom: Egészség!

Ha valaki teát iszik citrommal, mézzel, gyógynövényekből, az egészségét őrzi.


T-bag = teatasak:  Olacy Groene Thee mit Citroen














A 4 darab modult úgy raktam össze, hogy középen egy negatív, azaz üres csillag látható.

Kezdőknek leírás:

1.
Az "Olacy" felírat alatt és alul az apró betűk felett vágtam el. Megfeleztem hosszában. Megfordítottam. A 4 sarok csúcsát a középvonalhoz hajtottam.
Trükk: leragasztottam a felső 2 hajtást, mert szétnyílik.

Visszafordítottam a tasakot, a hosszú fehér kisbetűs írásnál egy hegyhajtást végeztem, majd a nagy "Olacy" feliratig hajtottam. Végül kinyitottam az alsó két csúcsot.
2.
Megfordítottam. Az alsó csúcsnál kinyitott hajtásvonalhoz illesztettem a 2 csúcsot.

Illesztés és ragasztás:
A 8 felső csúcsot ragasztás nélkül illesztettem, majd ragasztó rúddal = stifttel bekentem a hátoldalt és egy fehér papírra ragasztottam. Ha csak ideiglenesen szeretném felrakni, akkor én a "Blue Tack" újra használható ragasztóval rögzítem, később könnyen szétszedhetem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése