2016. január 14., csütörtök

Naturland Herbal Wreath = Koszorú


                   Naturland Herbal Wreath = Koszorú




Ezt a kis kedves virág mintás koszorút modulonként 4 hajtással alakítottam ki.


A Naturland Herbal Gyógynövény tasakot alkalmaztam.







Kezdőknek az előkészületek leírása:
A fehér téglalap alakú csík alatt vágtam el a papírt. Az oldalszélt odahajtottam egy átlóval a kialakult vágásvonalhoz, ahol metszette egymás a két papír, ott vágtam el újból. Egy négyzet alakult ki.

Hajtogatás.
A négyzeten 2 átlót hajtottam hegyhajtással.  A kapott háromszöget megfordítottam, az alsó csúcsát az átlók metszéspontjához hajtottam, így az átlóhoz illeszkedett. A kialakult kis háromszöghöz illesztettem az írásos felső sarkat
Ragasztás:
Minden modul = elem alá pici darab papír pótoltam,amit bekentem ragasztóval és így alakult ki a látható modell.

Hajtásjelölések:
1. Két átlóhajtás
2. Az alsó csúcsot hátra hajtottam az átló közepéhez, majd a felső csúcsot ehhez az új vonalhoz illesztettem.
3. A hátoldal illesztésének képe
4. Színoldalon 1 modul

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése